• 25 lutego 2024 08:57

Premiera 21. edycji kampanii edukacyjnej „Jak żyć z cukrzycą” pod patronatem medialnym Głosu Seniora

gru 20, 2022 #Senior, #seniorzy

Swoją premierę ma 21. edycja kampanii edukacyjnej „Jak żyć z cukrzycą”, która ukazuje się w prenumeracie online Gazety Wyborczej, na stronach Wyborcza.plMedonet.pl, za pośrednictwem newsletter’u MedExpress oraz na autorskim portalu jakzyczcukrzyca.pl.

Publikacja została objęta patronatem Głosu Seniora.

Wraz z ekspertami kompleksowo opisano kwestie prewencji, metod diagnostycznych oraz roli prawidłowego leczenia cukrzycy typu 1 oraz typu 2.  

Projekt mówi o kluczowych wyzwaniach oraz codziennych problemach pacjentów diabetologicznych, tak aby dostarczyć rzetelnych informacji ze strony przedstawicieli ochrony zdrowia.  

Kampania otrzymała szereg patronatów od najważniejszych instytucji w Polsce.

Na okładce znalazła aktorka Marta Wiśniewska, która opowiedziała jakie są jej sposoby na  pokonywanie barier i realizowanie swoich pasji pomimo choroby.

Postawiono na rzetelny przekaz, dlatego treści stanowią wypowiedzi wybitnych ekspertów.

Zapraszamy do lektury!

https://glosseniora.pl/wp-content/uploads/26734.pdf

http://project.mediaplanet.com/26734.pdf?utm_source=adboard&utm_medium=wyborcza&utm_campaign=jakzyczcukrzycaQ42022

Skip to content