Wczoraj premierę miała 16. edycja kampanii edukacyjnej „Zdrowie Seniorów”, która ukazała się w prenumeracie online Gazeta Wyborcza, na stronach Medonet – Medonet.pl, za pośrednictwem newslettera MedExpress oraz na autorskim portalu www.byczdrowym.info.
Wraz z Partnerami kompleksowo poruszone zostały tematy ważne dla polskiego seniora.
Projekt ma na celu zwiększenie świadomości nt. odpowiedniej profilaktyki kardiologicznej, regularnych badań oraz suplementacji i zdrowego stylu życia. Przedstawiliśmy schorzenia najczęściej dotykające seniorów, przechodząc przez typowe objawy, diagnostykę, aż po ścieżkę terapeutyczną. Nie zabrakło również głosu pacjenckiego.
Kampania otrzymała wiele patronatów od najważniejszych instytucji w Polsce a jej merytorykę wzbogaciły wypowiedzi najwybitniejszych ekspertów branży medycznej.
Na okładce znalazła się Irena Wielocha, Autorka książki motywującej do radykalnych zmian w życiu. W książce pisze dlaczego zmieniła swoje nawyki i co dzięki temu mogła zrealizować, pokazuje, że jest osobą taką jak wszystkie kobiety, lecz poprzez sport zmieniła siebie.
Głos Seniora objął kampanię patronatem medialnym
Zapraszamy do lektury!
http://project.mediaplanet.com/27344.pdf