• 16 lipca 2024 15:26

Ruszyła 24. edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Zdrowie kobiety”

Z okazji Dnia Kobiet 8 marca swoją premierę miała 24. edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Zdrowie kobiety”, która ukazała się w prenumeracie online Gazeta Wyborcza, na stronach Wyborcza.pl, Medonet.pl, za pośrednictwem newsletter’u MedExpress oraz na autorskim portalu kobieta-zdrowie.pl.

Publikacja została objęta patronatem Stowarzyszenie MANKOGłos Seniora. Głównym celem jest edukowanie społeczności na tematy ważne dla współczesnej kobiety – pokreślenie jak ważna jest prewencja oraz zdrowy tryb życia. Publikacja miała na celu wskazanie roli regularnych badań, wczesnej diagnostyki, ukazania czynników rozwoju wielu chorób, a także dostępnego leczenia.

Na okładce aktorka Anita Sokołowska, która udzieliła głównego wywiadu zdradzając jakie są jej sposoby na zachowanie zdrowia psychicznego oraz fizycznego.

Obecna edycja porusza następujące zagadnienia:

  • Podstawowe prawa kobiet do opieki zdrowotnej w pigułce, w tym do edukacji zdrowotnej oraz badań przesiewowych
  • Antykoncepcja po 40. roku życia – na co warto zwrócić szczególną uwagę?
  • Sposoby zapobiegania objawów IBS
  • Przełom w leczeniu migreny
  • Łagodzenie objawów menopauzy – hormonalna terapia zastępcza
  • Menopauza a choroby serca – co warto wiedzieć?
  • Mindtrip – w poszukiwaniu równowagi (materiał powstał we współpracy z Fundacją Projekt Kobiety)
  • Jak radzić sobie z zakażeniem układu moczowego po menopauzie?

Badajmy się regularnie, bo nasze zdrowie i przyszłość zależą od nas!

Link do kampanii: https://bit.ly/Q12023-zdrowiekobiety

Zachęcamy do przeczytania!