Swoją premierę ma 21. edycja kampanii edukacyjnej „Jak żyć z cukrzycą”, która ukazuje się w prenumeracie online Gazety Wyborczej, na stronach Wyborcza.pl, Medonet.pl, za pośrednictwem newsletter’u MedExpress oraz na autorskim portalu jakzyczcukrzyca.pl.
Publikacja została objęta patronatem Głosu Seniora.
Wraz z ekspertami kompleksowo opisano kwestie prewencji, metod diagnostycznych oraz roli prawidłowego leczenia cukrzycy typu 1 oraz typu 2.
Projekt mówi o kluczowych wyzwaniach oraz codziennych problemach pacjentów diabetologicznych, tak aby dostarczyć rzetelnych informacji ze strony przedstawicieli ochrony zdrowia.
Kampania otrzymała szereg patronatów od najważniejszych instytucji w Polsce.
Na okładce znalazła aktorka Marta Wiśniewska, która opowiedziała jakie są jej sposoby na pokonywanie barier i realizowanie swoich pasji pomimo choroby.
Postawiono na rzetelny przekaz, dlatego treści stanowią wypowiedzi wybitnych ekspertów.
Zapraszamy do lektury!
https://glosseniora.pl/wp-content/uploads/26734.pdf