Głos Seniora:

ogólnopolski magazyn skierowany do seniorów.

Przeczytajcie o Głosie Seniora w raporcie "Zdrowie Seniorów"

20 czerwca wraz z dziennikiem Rzeczpospolita, ukazał się obszerny raport edukacyjno-informacyjny na temat życia seniorów i problemów, z jakimi zmagają się na co dzień. Materiał promuje Ogólnopolską kampanię edukacyjną "Zdrowie Seniorów". W raporcie znajdą Państwo materiał na temat działalności Stowarzyszenie MANKO - Głos Seniora oraz programu Ogólnopolska Karta Seniora.

Ogólnopolska kampania edukacyjna pt. „Zdrowie Seniorów” to obszerny raport edukacyjno-informacyjny na temat życia seniorów i problemów z jakimi muszą się na co dzień zmierzać. Średnia długość życia Polaków znacznie wzrosła w ostatnich latach, ogromny wpływ ma na to poszerzanie świadomości społeczeństwa. Mimo tych korzystnych zmian mamy jednak jeszcze ogromny dystans do nadrobienia w stosunku do wielu krajów Unii Europejskiej. Właśnie to uświadamianie i podnoszenie standardów życia seniorów jest celem kampanii. Obecnie w Polsce jest ponad 20 proc. osób po 60. roku życia, co stanowi ogromną grupę docelową czytelników. „Zdrowie Seniorów”, to projekt, który na stałe wpisał się w plany wydawnicze Mediaplanet. Już po raz ósmy wydawnictwo publikuje treści dotyczące sytuacji seniorów w Polsce Tym razem projekt ukaże się 20 czerwca wraz z dziennikiem Rzeczpospolita. Wszystkie treści prasowe wraz z ich rozszerzeniami umieszczone zostaną także na portalu www.byczdrowym.info. Jest to autorski tytuł, wydawany od roku 2008 w 16 krajach na całym świecie. Jego celem jest nagłośnienie najważniejszych zagadnień istotnych dla polepszenia życia i opieki nad starszymi osobami. Oficjalnym patronem kampanii jest Polskie Towarzystwo Kardiologiczne, a ponadto do kampanii włączyło się także grono znanych i cenionych ekspertów takich jak prof. nadzw. Rafał Dąbrowski, prof. Artur Mamcarz czy dr n. med. Maciej Nowak. Do udzielenia wywiadu zaproszono między innymi Fundację WOŚP z Jerzym Owsiakiem, którzy w swoich działaniach bardzo mocno wpierają seniorów. Do rozmowy na temat swoich pasji oraz nieposkromionej chęci przygód zaproszono także Pana Aleksandra Dobę,  polskiego podróżnika, który w wieku 67 lat przepłynął kajakiem Atlantyk. Kolejną charyzmatyczną postacią, która wypowiedziała się na łamach kampanii jest DJ Wika. Niesamowita, inspirująca, zarażająca radością i energią sylwetka seniorki która wbrew wszystkim spełnia swoje marzenia i realizuje się zawodowo. Publikacja jest bardzo obszerna, na 12 nasyconych wiedzą stronach, poruszane są tematy nie tylko lifestylowe ale przede wszystkim medyczne dotyczące suchości jamy ustnej, hipercholesterolemii, aktywności fizycznej, diety, osteoporozy, serca oraz słuchu. Kampania jest doskonałą lekturą, która pozwoli czytelnikowi spojrzeć na jesień życia z kilku różnych perspektyw, co w efekcie daje możliwość zadbania o lepszą jakość życia dziadków, rodziców a w przyszłości jego samego. W raporcie znajdą Państwo materiał na temat działalności Stowarzyszenie MANKO - Głos Seniora oraz programu Ogólnopolska Karta Seniora. Zachęcamy do lektury

Zobacz również